dinsdag

Alweer naar onze laatste bestemming

Zo onze vakantie zit er al bijna weer op. Vandaag gaan we al weer naar onze laatste bestemming.  Vanmorgen was voor de eerste keer deze vakantie de douche heel slecht. Het was of een koude douche of er een kwam een heel klein miezerig straaltje warm water. Tot nu toe hebben we het steeds getroffen  Maar dit keer was het echt wat minder, zelfs het ontbijt was niet echt bijzonder. Maar ja  bij het volgende hotel zou het weer beter zijn. Dus op naar Los Angeles. Onderweg zijn we  even gestopt bij Santa Barbara een heel gezellig plaatsje. Hier hebben we even op de pier rondgelopen. We wilden zo snel mogelijk in LA  zijn.  Rond 12 uur waren we weer in LA en om deze tijd is het dan knetterdruk op de rijksweg.  Gelukkig met de tomtom konden we onze weg naar het vliegveld  vinden. We wilden even voor a.s. donderdag onze stoelen in het vliegtuig laten vastzetten. . Nadat dit was geregeld zijn we doorgereden naar Beverly Hills. Hier wilden we toch ook wel eens rondkijken en dan voornamelijk ook op Rodeo Drive. Nou er zitten geweldig mooie modezaken,maar boven onze begroting. Dus het bleef alleen bij kijken.  Toen we terug kwamen bij de auto mochten we even 12 dollar neerleggen voor anderhalf parkeren. Ja dat heb je als je je auto neerzet in Beverly Hills. Het was wel weer lekker om terug te zijn in Los Angeles, het weer was hier namelijk heel wat warmer, als de laatste dagen. 's Avonds zijn we eerst nog een eindje omhoog gereden. Je komt dan bij een schitterend uitzichtpunt,  hier zie je dan pas hoe groot Los Angeles eigenlijk is. Daarna nog naar Farmers Market gereden.  Gezellig eerst hier rond gelopen om daarna achter Farmers Market, nog een winkelcentrum tegen te komen. Hier lekker op ons gemak gegeten.